The Blonde Salad has been my house for over four and a half years: most of my life is now told through photos, words, projects and dreams.
For four and a half years I’ve been working on this website everyday, and It’s easy to see how much this blog changed my life. And I changed with it.
I grew up, I pushed myself over my limits, I tried to learn something everyday. And I tried to inspire people who were following my “story”: a story of a 22 years old who opened a blog, created her own team which became a second family, and started working with some new rules.
The Blonde Salad grows with me: this is its newer version, with more contents, stories and inspirations. Inspiring you to be the best version of yourself, to be open to changes, being loyal to your identity. To travel, discover, enlarge your views. To not be afraid of making mistakes. To write your own story, to make a difference with the smallest actions.
With the hope that this new The Blonde Salad can keep you company and, hopefully, excite you all.

The Blonde Salad è da quattro anni e mezzo la mia casa: gran parte della mia vita è raccontata attraverso le mie foto, le mie parole, i miei progetti, i miei sogni.
Da quattro anni e mezzo non esiste giorno in cui io non acceda a questo sito, ed è superfluo dire che questo blog mi ha cambiato la vita. E con “lui” sono cambiata io.
Sono cresciuta, mi sono spinta oltre quelli che sembravano i miei limiti, ho cercato di imparare ogni giorno di più. E di ispirare le persone che mi seguono tramite la mia “storia”: una storia di una 22enne che apre un blog, crea un team che diventa una seconda famiglia, e comincia a lavorare con delle nuove regole.

The Blonde Salad cresce con me: questa è la sua versione più nuova ed adulta, con più contenuti, più storie ed ancora più voglia di ispirare tutti voi. Ispirarvi a far cosa? A poter essere la versione migliore di voi stessi, a cambiare mantenendo la vostra identità. A viaggiare, scoprire, allargare i vostri orizzonti. A non aver paura di commettere errori. A scrivere la vostra storia, a fare la differenza anche tramite piccoli gesti.
Perchè questo nuovo The Blonde Salad possa accompagnarvi e, spero proprio, emozionarvi.

TBS_LAUNCH_FILM_V2_04262014_PRORES444.mov.Still035

TBS_LAUNCH_FILM_V2_04262014_PRORES444.mov.Still017

TBS_LAUNCH_FILM_V2_04262014_PRORES444.mov.Still012

Chiara Ferragni New video

Video credits:
Production by TBS Crew and Bergquist Studio
Directed and Edited by Charles Bergquist
Music by Chet Faker “Cigarettes and Chocolate”
Hair and Make up by Stacey Hummel
Project Supervisor: Alessio Sanzogni
Project Assistant: Gregorio Capineri Tosetti
1st AD: Katrina Adair
1st AC: Brian Williamson
2nd AC: Andreea Florescu

more comments...