_MG_9195 copia

And after New York, Paris and some days in Milano here I am traveling again: in these days I’m in Dubai, where I had already been on holiday in December 2011 and where I now am for Vogue Fashion’s Night Out with Sauce and Vogue Italia Gala dinner.
Landed yesterday I had one of those super beautiful but intense days: I started with an editorial for Grazia Middle East and I finished the day with an event organized “in my honour” from Sauce and the label Zayan.
This is the casual look I wore to go around Dubai Mall for the couple free hours we had: I opted for being comfortable with Longchamp black slippers at my feet (did you see the video at the end of the post?) mixing them to Storets plaid skirt which looks like a knotted shirt 🙂

E dopo New York, Parigi e qualche giorno di pausa a Milano eccomi di nuovo a viaggiare: meta di questi giorni è Dubai, dove ero già stata in vacanza a Dicembre 2011 e dove ora mi trovo per motivi di lavoro per la Vogue Fashion’s Night Out con Sauce e la cena di gala organizzata da Vogue Italia.
Atterrata ieri ho avuto una di quelle giornate bellissime e molto intense: ho iniziato con un editoriale per Grazia Middle East e ho finito con un evento organizzato “in mio onore” da Sauce ed il brand Zayan.
Questo è il mio look casual utilizzato per fare un giro al Dubai Mall nel paio di ore di pausa: ho optato per la comodità dei mocassini neri di Longchamp (avete visto il video a fine post?) abbinandoli alla gonna a scacchi di Storets che sembra una camicia annodata in vita 🙂

_MG_9174 copia
_MG_9172 copia
_MG_9226 copia
_MG_9203 copia
_MG_9251 copia
_MG_9255 copia
_MG_9200 copia
_MG_9249 copia
_MG_9223 copia
_MG_9264 copia
_MG_9217 copia
_MG_9183 copia

I was wearing:

LONGCHAMP SLIPPERS
STORETS PLAID SKIRT
DIESEL BLACK GOLD TOP
TIFFANY&CO ATLAS BANGLES
CELINE NANO BAG

Photos by Gregorio Capineri Tosetti

more comments...