3U5A5135-copia

Good morning beauties… After the two weeks in Vietnam I spent six wonderful days in the city which is becoming my second house, Los Angeles. A lot of meetings, a campaign to shoot (that I can’t wait to show you because It’s such an interesting project) and a bit of time to relax before September which is going to be a crazy month.
I’m going back to Milan today where I’ll spend a week: I will then leave for a job in Seoul and New York, Milan and Paris fashionweeks.
I still have so many photos of these weeks between Vietnam and Los Angeles: these ones were shot on Friday in the city of angels, wearing a Minusey crochet dress and Styligion new sunglasses, two pieces you guys went crazy about on my Instagram profile.
And what about the glitter slippers from my shoe line, Chiara Ferragni?

Buona domenica bellezze.. Dopo le due settimane in Vietnam ho passato altri sei fantastici giorni in quella che ormai è la mia seconda casa, Los Angeles. Tanti meeting, una campagna da scattare (che non vedo l’ora di mostrarvi perchè è un progetto che mi emoziona moltissimo) ed un po’ di tempo per rilassarmi prima del mese di Settembre che sarà a dir poco pieno di impegni.
Oggi torno a Milano dove starò una settimana: mi aspetta poi un viaggio a Seoul e le settimane della moda di New York, Milano e Parigi.
Ho ancora moltissime foto di queste settimane tra Vietnam e Los Angeles: queste sono state scattate venerdi nella città degli angeli, indossando un abito in crochet di Minusey ed i nuovi occhiali di Styligion, due pezzi per cui siete tutti impazziti sul mio profilo di Instagram.
E cosa ne pensate delle slipper in glitter della mia linea di scarpe, Chiara Ferragni?

3U5A5118-copia
3U5A5142-copia
3U5A5148-copia
3U5A5123-copia
3U5A5149-copia
3U5A5164-copia
3U5A5139-copia
3U5A5162-copia
3U5A5171-copia
3U5A5198-copia
3U5A5146-copia

I was wearing:

CHIARA FERRAGNI GLITTER SLIPPERS
VITAFEDE RINGS AND BRACELETS
NETALI NISSIM EYE BRACELET
TIFFANY&CO ATLAS BRACELETS
MINUSEY DRESS
STYLIGION SUNGLASSES

Photos by Andrew Arthur

more comments...