Saturday was my first day off after the exam session. After a beautiful Friday night with some of my closest friends I went to sleep at Richie’s house, I persecuted the poor Nuvola as always (I only want to cuddle him) and then we got back to Milan for a delicious afternoon snack with Vero and Martino, who left for 2 weeks in the States this morning. I spent the strangest and more pleasant St.Valentine’s day ever: Richie came with me to Cremona and we spent the whole day with my mum, my dad, my sisters and my grandad, I hadn’t seen them for some weeks and I really missed them.
In these days we were able to shoot more than usual, so you’ll see some new posts soon 😀

Sabato è stato il mio primo giorno di riposo dopo la sessione esami.Dopo un bellissimo venerdi sera con alcuni dei miei più cari amici siamo stati a dormire a casa di Richie, ho come sempre tormentato il povero Nuvola (ma io voglio solo coccolarlo) e poi siamo tornati a Milano per un deliziosa merenda insieme a Vero e Martino, che oggi sono partiti per 2 settimane negli States.
Ho passato il S.Valentino più insolito e piacevole che mai: Richie è venuto con me a Cremona e abbiamo trascorso tutta la giornata insieme a mia mamma, mio papà, le mie sorelle e mio nonno, visto che non li vedevo da settimane e mi mancavano davvero.
In questi giorni siamo riusciti a scattare più del solito, quindi vi sommergerò di nuovi posts 😀

















OVER THE KNEE BLACK BOOTS
CYCLE JEANS
VINTAGE BLUE JACKET
ACCESSORIZE BLUE HEADBAND
CHANEL RUCKSACK

more comments...